لباس بی‌کیفیت پرسپولیس در دربی هم عوض نمی‌شود!

لباس بی‌کیفیت پرسپولیس در دربی هم عوض نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی گل محمدی چندی پیش در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان نسبت به کیفیت لباس پرسپولیس اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، سرمربی پرسپولیس با اشاره به کیفیت نامناسب و طرح لباس تیمش گفت: «لباس بحث مهمی است و متاسفانه کیفیتی که اول فصل قرار بود به ما بدهند نیست. حتی رنگش رنگ مناسبی نیست و این اجناس، جنسهایی است که در ایران تولید می‌شود. صحبتهایی داشتیم و احتمالا کیت پرسپولیس تغییر خواهد کرد و هم رنگ و طرح و هم جنس باید مورد بازبینی قرار بگیرد. هواداران هم از شکل و شمایل لباس راضی نیستند و هرچه زودتر باید برای تغییر کیتها اقدام شود. احتمالا در یکی دو هفته آینده لباس تغییر خواهد کرد.»
به رغم صحبت‌های یحیی گل محمدی شنیدیم لباس پرسپولیسی‌ها نه تنها در دیدار با نفت مسجد سلیمان بلکه در دیدار حساس دربی هم تغییر نخواهد کرد! ظاهراً این لباس‌های پرسپولیس در تهران و منیریه تولید می‌شود (!) و لباس‌های اصل در دُبی و ارسال آن از امارات هم به این سادگی‌ها نیست.

گفته می‌شود قرارداد لباس جوری بسته شده که البسه در کشور امارات تحویل پرسپولیسی‌ها می‌شود در حالی که این تیم در تهران و ایران تمرین و بازی می‌کند!

1470