حضور زیدان و همسرش در سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی رئال مادرید - سویا

حضور زیدان و همسرش در سانتیاگو برنابئو و تماشای بازی رئال مادرید - سویا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا، رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت مادریدی ها در این بازی موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود سویا را شکست دهند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، یک اتفاق ویژه در این بازی برای هواداران رئال مادرید، حضور زین الدین زیدان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای تماشای مسابقه رئال مادرید و سویا بود. زیدان به همراه همسر خود به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفته بود و در جایگاه ویژه ورزشگاه خانگی رئال مادرید مشغول تماشای بازی شد.

زیدان یکی از پر افتخار ترین سرمربی های تاریخ رئال مادرید به حساب می آید و به همین دلیل محبوبیتی ویژه در میان هواداران تیم مادریدی دارد. زیدان در فصل گذشته سرمربی رئال مادرید بود اما با توجه به اینکه نتوانست جامی به دست بیاورد در نهایت از رئال مادرید جدا شد و در حال حاضر بدون تیم است و شایعات زیادی درباره او مطرح می شود.

با توجه به اینکه رانگنیک در مسیر هدایت منچستریونایتد قرار دارد، در حال حاضر بیشتر شایعات پیرامون زیدان درباره پاریسن ژرمن و تیم ملی فرانسه است و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی برای زیدان در آینده رخ خواهد داد.

1470