عکس؛ سوپر واکنش کورتوا در دقیقه 94 که مانع از توقف رئال مادرید شد

عکس؛ سوپر واکنش کورتوا در دقیقه 94 که مانع از توقف رئال مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید و شاگردان کارلو آنچلوتی به سختی توانستند هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی که تا دقیقه 87 با نتیجه یک بر یک در حال مساوی کردن با سویا بود، روی سوپرگل وینی جونیور از حریف خود پیش افتاد و در نهایت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. 

در دقیقه پایانی این دیدار رئال مادرید نزدیک بود روی آخرین فرصت سویا که بونو دروازه بان این تیم هم جلو آمده بود، گل مساوی را دریافت کند و تمام تلاش هایش بی فایده شود اما تیبو کورتوا با یک واکنش دیدنی ضربه سر بازیکن سویا را از روی خط دروازه دور کرد و رئال مادرید را نجات داد.

کورتوا روی این سیو توپ را به سمتی دفع کرد که بونو دروازه بان سویا هم حضور داشت اما توپ از کنار پای این دروازه بان عبور کرد تا نتواند از ری باند استفاده کند و دروازه رئال مادرید در دقیقه آخر بازی گل نشود.

کورتوا در این فصل می توان گفت بهترین فصل خود را در رئال مادرید تا اینجای کار داشته است و در هر بازی نجات دهنده رئال مادرید می شود.

1470