سوپرگل وینیسیوس کامبک رئال مادرید را مقابل سویا تکمیل کرد

سوپرگل وینیسیوس کامبک رئال مادرید را مقابل سویا تکمیل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی سه امتیاز شیرین را در این هفته از رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این بازی در نیمه اول در ابتدا از سویا عقب افتاد چرا که در دقیقه 12 رافا میر با یک ضربه سر موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند. پس از این گل سویا بود که بازیکنان رئال مادرید به خودشان آمدند و سراسر حمله شدند. رئال مادرید در همان نیمه اول توانست روی ری باند شوت دیدنی میلیتائو توسط کریم بنزما گلزنی کند و بازی یک بر یک مساوی شد. 

در نیمه دوم اما سویا بازی را بسته بود و همین قضیه امکان حمله را به بازیکنان رئال مادرید نمی داد و بازی به شکلی پیش می رفت که در حال مساوی شدن بود و ممکن بود رئال مادرید امتیاز از دست بدهد اما در دقیقه 87، وینی جونیور روی یک حرکت دیدنی با شوتی فنی و محکم از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه سویا را باز کند تا بدین ترتیب کامبک رئال مادرید مقابل سویا تکمیل شود.

1470