اعتراض کریک به داور دیدار چلسی - منچستریونایتد: اصلا پنالتی نبود

اعتراض کریک به داور دیدار چلسی - منچستریونایتد: اصلا پنالتی نبود

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل کریک سرمربی موقت منچستریونایتد معتقد است که خطای پنالتی رخ داده شده روی تیاگو سیلوا، نباید خطا تشخیص داده می‌شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه یک بر یک، امتیازات را بین خود تقسیم کردند. در این دیدار جیدون سانچو برای شیاطین سرخ گلزنی کرد، اما در ادامه، برخورد نسبتا شدید آرون فن بیساکا با تیاگو سیلوا، خطای پنالتی تشخیص داده شد و جورجینیو موفق شد حساب کار را برابر و اشتباه افتضاحش را روی گل منچستریونایتد جبران کند. 

به نقل از فوتبال لندن، کریک در کنفرانس خبری پس از بازی در اشاره به تصمیم بد داور این دیدار گفت: "فکر نمی‌کنم که آن صحنه پنالتی بود. واقعا لحظه ناامید کننده‌ای بود. هفته‌ی بسیار سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتیم و من صادقانه از تلاش بازیکنانم در این دیدار تشکر می‌کنم."

"نیمکت نشینی رونالدو؟ این تصمیم با فکر و تامل گرفته شد. می‌دانستم که چلسی چگونه بازی خواهد کرد و می‌خواستیم نقاط ارتباطی بین جورجینو و لوفتوس چیک را قطع کنیم. چند تغییر نیز در اواسط بازی انجام دادیم و تقریبا به هدف خود رسیدیم."

"رانگنیک؟ من هیچ خبری از او ندارم."

4416