نیمار تا چه مدت از میادین دور خواهد بود؟

نیمار تا چه مدت از میادین دور خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن بابت مصدومیت نیمار جونیور، ستاره برزیلی بسیار نگران است. 

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز، پاریسی‌ها در یک دیدار خارج از خانه، مهمان سن اتین بودند و در نهایت توانستند با پیروزی 1-3، سه امتیاز را مال خود کنند. در این دیدار مارکینیوش (2 بار) و آنخل دی ماریا برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و لیونل مسی موفق شد در پاس گل هت تریک کند. 

به نقل از سایت گل، در دقیقه 87 این دیدار، نیمار پس از برخورد با مدافع سن اتین، به شکل وحشتناکی روی زمین فرود آمد و مچ پایش پیچ خورد تا مجبور به ترک بازی شود. 

پوچتینو پس از پایان بازی گفت: "در حال حاضر چیز زیادی نمی‌توانم بگویم. او درد بسیاری به خاطر پیچ خوردگی مچ پایش حس می‌کند. فردا آزمایشاتی روی او انجام خواهد شد و سپس بعد از بررسی نتایج، میزان مصدومیتش اعلام می‌شود. بعد از مشاهده عکس‌ها، امیدوارم مصدومیتش جدی نباشید و خیلی زود به ترکیب بازگردد، اما صحنه، صحنه دلخراشی بود." 

سایت گل با توجه به سابقه بالای نیمار در امر مصدومیت، احتمال می‌دهد که ستاره سابق بارسلونا تا پایان ماه دسامبر و حتی آغاز سال نو میلادی، از میادین به دور باشد. در صورت این اتقاق، نیمار حداقل 5 بازی را از دست خواهد داد. 

4416