جدال چلسی و منچستریونایتد برنده نداشت؛ آخرین بازی شیاطین سرخ پیش از آمدن مربی جدید؟

جدال چلسی و منچستریونایتد برنده نداشت؛ آخرین بازی شیاطین سرخ پیش از آمدن مربی جدید؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و منچستر یونایتد در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا سهم هر تیم یک امتیاز از این دیدار باشد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد که در حال حاضر مایکل کریک را روی نیمکت خود به عنوان مربی موقت دارد، در این بازی نسبت به بازی های بزرگ قبلی که در آن ها تحقیر می شد، بهتر عمل کرد و توانست حداقل یک امتیاز را در استمفورد بریج، مقابل چلسی به دست بیاورد. منچستر یونایتد در این بازی حتی شانس پیروزی هم داشت چرا که شیاطین سرخ گل اول این بازی را توسط جیدون سانچو به ثمر رساندند اما روی یک پنالتی گل خوردند که جورجینیو پنالتی را برای چلسی زد و بدین ترتیب بازی یک بر یک مساوی شد.

اکنون زمزمه های آمدن رالف رانگنیک به منچستر یونایتد به گوش می رسد و باید دید که تا پیش از بازی بعدی شیاطین سرخ که مقابل آرسنال خواهد بود آیا رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود یا همچنان این قضیه طول خواهد کشید.

چلسی با وجود این تساوی همچنان با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و منچستر یونایتد هم هشتم است.

1470