مصدومیت وحشتناک نیمار؛ اشک و فریاد بلند ستاره برزیلی از درد! (عکس)

مصدومیت وحشتناک نیمار؛ اشک و فریاد بلند ستاره برزیلی از درد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فرانسه، پاری سن ژرمن و سنت اتین به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد اما در انتهای این دیدار یک اتفاق تلخ برای نیمار، ستاره برزیلی پی اس جی رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 87، نیمار جونیور روی برخوردی که با بازیکن سنت اتین داشت، به شکل بدی فرود آمد و همین فرود او موجب شد تا پایش در وضعیتی نامتعارف روی زمین قرار بگیرد و مچ پای او اصطلاحا پیچ بخورد. این پیچ خوردگی باعث مصدومیت شدید نیمار شد و ستاره برزیلی پس از آن از درد به خود می پیچید و بدین ترتیب اشک و فریاد او بلند شد و مشخص بود که او درد شدیدی را تحمل می کند.

پس از این قضیه تیم پزشکی پی اس جی وارد زمین شد و نیمار را از زمین خارج کردند و پوچتینو اقدام به تعویض ستاره برزیلی کرد. باید دید که شرایط برای نیمار به چه شکل پیش خواهد رفت و او چه مدتی از میادین دور خواهد بود. نیمار سابقه مصدومیت شدید در جام جهانی 2014 را هم داشته است و باید دید که این مصدومیت او تا چه حد شدید خواهد بود هر چند نیمار به طور کلی بازیکنی است که زیاد مصدوم می شود.

1470