توضیحات کریک درباره نیمکت نشینی رونالدو در دیدار مقابل چلسی

توضیحات کریک درباره نیمکت نشینی رونالدو در دیدار مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل کریک سرمربی موقت شیاطین سرخ، دلیل نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو مقابل چلسی را دلایل فنی اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 20 به وقت تهران، شیاطین سرخ از چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف چلسی رفته‌اند. در این دیدار، کریک طی یک حرکتی عجیب، رونالدو را نیمکت نشین کرد و تصمیم گرفت تا امروز با مثلث برونو فرناندز، جیدون سانچو و مارکوس رشفورد در خط حمله بازی کند. کریک همچنین در این دیدار هر سه هافبک دفاعی خود یعنی فرد، اسکات مک تامینی و فرد را روانه بازی کرده تا کمربند دفاعی تیمش را محکم‌تر کند. 

به نقل از سایت گل، کریک دقایقی پیش از شروع بازی، درباره نیمکت نشینی رونالدو به اسکای اسپورتس گفت: "خواستیم برای عوض کردن شرایط، چند تغییر نسبت به بازی قبلی داشته باشیم. احتمالا کریستیانو بزرگ‌ترین نام در بین بازیکنان باشد، اما من ایده و نقشه دیگری برای بازی داشتم. من با رونالدو صحبت کردم و او ناراحت نبود و تصمیم گرفتیم تا امروز به این شکل بازی کنیم. او بی صبرانه منتظر شروع بازی است. این فقط یک تصمیم ساده برای انتخاب ترکیب اصلی بود و صادقانه بگویم، نباید بیش از حدی این موضوع بزرگ شود. حال همگی خوب است و رونالدو نیز اعتراضی به این تصمیم نداشته است. از ترکیبی که انتخاب کردم به شدت خوشحالم."

نتیجه دیدار چلسی - منچستریونایتد تا دقیقه 33 با تساوی بدون گل دنبال می‌شود.

4416