عنایتی: نمی‌توانم از اشتباهات داوری ساده عبور کنم/ مس رفسنجان جزو 5 ستاره اول فوتبال کشور است

عنایتی: نمی‌توانم از اشتباهات داوری ساده عبور کنم/ مس رفسنجان جزو 5 ستاره اول فوتبال کشور است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: نمی‌توانم از اشتباهات داوری ساده عبور کنم. در چند بازی امتیازاتی که از دست دادیم اشتباهات صد درصد داوری در آن دخیل بود که در بازی فولاد، پیکان سپاهان به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل مس که فردا در ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دو سال از آمدن ما به رفسنجان می‌گذرد. سالی که هر دو نماینده در لیگ یک بودند و در همان سال مس رفسنجان به لیگ برتر رفت و ما فصل دوم وارد لیگ برتر شدیم.

وی ادامه داد: در بازی مس رفسنجان و هوادار، منصوری داور ما بود و به قول معروف در آن بازی به گواه کارشناسان صحنه پنالتی‌مان از دست رفت و چند اشتباه داوری داشتیم. امیدواریم فردا شرایط بازی مساوی باشد و ما بتوانیم بازی را انجام دهیم. فردا با تیمی بازی داریم که به‌لحاظ امکانات مطمئنا جزو پنج تیم اول ایران است و بازیکنان خارجی و امکانات فوق‌العاده که فکر می‌کنم می‌توان مس رفسنجان را با این امکانات جزو پنج ستاره‌های فوتبال در آمار آورد و آرزوی موفقیت می‌کنم برای این مجموعه.

عنایتی تصریح کرد: فردا بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم و امیداوریم بازی لذت‌بخشی باشد. تمام شرایط بازی فردا را آنالیز کردیم و می‌دانیم با چه حریفی بازی داریم، ان‌شا‌ءالله بازی خوبی باشد.

سرمربی تیم هوادار با بیان اینکه در زمانی که در لیگ یک هم بودیم خاطرات خوبی همیشه از کرمان دارم چه یک سالی که در خدمت مس کرمان بودم و چه به‌عنوان مربی سفر کردم به رفسنجان، همه امکانات خوب است و انتظار هم همین است از یک باشگاه و شرایط حرفه‌ای فوتبال و من امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و نتیجه داخل زمین مشخص شود و هرتیمی که شرایط بهتری داشت، موفق باشد.

وی شرایط تیم هوادار را بهتر از بازی‌های قبل دانست و گفت: ما قرعه بسیار سختی در بدو ورود به لیگ برتر داشتیم سه، چهار بازی با تیم‌های بالای جدول انجام دادیم چون از یک فضا به یک فضای بزرگتر و بهتر آمدیم زمان می‌برد به شرایط خودمان برسیم. هفته به هفته بهتر شدیم به گواه کارشناسان ما فوتبال خوبی بازی می‌کنیم.

عنایتی افزود: در جایی هم باید نتیجه باشد کم تجربه بودیم اما هرچه با خودم فکر می‌کنم، نمی‌توانم از اشتباهات داوری ساده عبور کنم. در چند بازی امتیازاتی که از دست دادیم اشتباهات صد درصد داوری در آن دخیل بود که در بازی فولاد، پیکان سپاهان به چشم می‌خورد.نمی خواهم جنجال کنم اما داوران این‌قدر زحمت می‌کشند، دقت کنند حق به حق‌دار برسد.

وی خاطرنشان کرد: حال که ما از تکنولوژی دوریم و شرایط این را نداریم که تکنولوژی در فوتبال بیاید در حالی که همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد. باید همتی بین دولت، سازمان و فدراسیون ایجاد شود که این اتفاق زودتر بیفتد. چون خیلی از تیم‌ها بنا به شرایطی که دارند از اشتباهات سهوی داوری نفع می‌برند، اما با ورود تکنولوژی حق به حق‌دار می‌رسد و کسی نمی‌تواند اعتراض کند. امیداورم هرچه سریع‌تر این اتفاق برای فوتبال ما بیفتد چون فوتبالی که در صدر آسیاست نمی‌تواند برایش خیلی خوب باشد که هنوز این تکنولوژی به فوتبالش اضافه نشده باشد.

عنایتی در خصوص مصدومان بازی فردا بیان کرد: مصدومیت محمد قاضی هنوز هست ولی کلیه بچه‌ها سرحال و شاداب هستند و آماده‌اند بازی خوبی با انگیزه خوب انجام دهند.

۴۱۵۴