پیروزی خفیف منچسترسیتی با درخشش هافبک آلمانی/ چلسی صدای نفس‌های گواردیولا را می‌شنود

پیروزی خفیف منچسترسیتی با درخشش هافبک آلمانی/ چلسی صدای نفس‌های گواردیولا را می‌شنود

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد وستهام یونایتد عبور کند و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با چلسی صدرنشین شود. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه، منچسترسیتی از چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان وستهام بود. شاگردان دیوید مویس که فصل رویایی را سپری می‌کنند، به مصاف تیمی رفتند که در 6 دیدار گذشته خود در تمامی رقابت‌ها، 5 پیروزی کسب کرده بود و گواردیولا می‌دانست که غلبه بر وستهام، فرصت خوبی برای نزدیک شدن به چلسی در صدر جدول ایجاد می‌کند. 

در نیمه اول مطابق انتظار، شاگردان گواردیولا 70% مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و به هیچ عنوان، اجازه جلو آمدن به تیم لندنی را نمی‌دادند. سیتی موقعیت‌های بیشماری را در نیمه اول خلق کرد و در نهایت ایلکای گوندوغان موفق شد در دقیقه 33 قفل دروازه فابیانسکی را باز کند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سیتی پایان یابد. 

در نیمه دوم نیز اوضاع تفاوت چندانی نکرد. سیتی همچنان در پی زدن گل دوم بود و وستهام نیز دل به ضد حملات بسته بود. در نهایت در دقیقه 90 فرناندینیو با پاس گل ایلکای گوندوغان گل دوم را وارد دروازه وستهام کرد تا گل دقیقه 90+4 لانزینی کاملا بی اثر جلوه کند. 

4416