توصیه مدیر سابق بایرن به سران باشگاه درباره حضور هم‌زمان لوا و هالند

توصیه مدیر سابق بایرن به سران باشگاه درباره حضور هم‌زمان لوا و هالند

پایگاه خبری فوتبالی - نائب رئیس سابق باواریایی ها نیز معتقد است که حضور همزمان دو مهاجم لهستانی و نروژی در تیم بایرن مونیخ شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با توجه به شرایط ارلینگ هالند، بایرن مونیخ نیز نیم نگاهی به جذب این بازیکن جوان و گلزن نروژی دارد. با این اوصاف، به عقیده بسیاری از کارشناسان، باشگاه بایرن مونیخ باید قرارداد روبرت لواندوفسکی را تمدید کند چرا که این بازیکن هنوز برای چند سال دیگر می تواند سطح فعلی خود را حفظ کند.

کارل هاینتس رومینیگه، پیشکسوت بایرن مونیخ و نایب رئیس سابق این باشگاه نیز معتقد است که حضور همزمان ارلینگ هالند و روبرت لواندوفسکی در ترکیب مونیخی ها شدنی نیست و البته سودی نیز برای باواریایی ها ندارد. رومینیگه می گوید:

"بایرن مونیخ اکنون لواندوفسکی را دارد که بهتر از هالند است. حضور هر دوی این مهاجمین در تیم شدنی نیست؛ چرا که یک نفر باید روی نیمکت بشیند که این، دیوانه وار خواهد بود. توصیه من به باشگاه، حفظ لواندوفسکی است."

کاله در زمان مدیریتش در بایرن مونیخ، در سال 2011 تلاش هایی برای جذب مارکو رویس انجام داد اما این بازیکن شخصاً تصمیم به ادامه حضورش در باشگاه بروسیا دورتموند گرفت.

ستاره‌ی آلمانی سابق دنیای فوتبال معتقد است که در این ماجرا فقط خود رویس متضرر شد و می گوید:

"تصمیم رویس برای پیوستن و بعد ماندن در دورتموند، برای او جام های زیادی به همراه نداشت. بایرن مونیخ امسال هم بوندسلیگا را می برد چرا که این تیم اجازه نخواهد داد که دیدارهای نظیر تقابل با آگزبورگ مجددأ تکرار شود."

9404