24 ساعت تا معرفی برنده توپ طلا و حمایت بزرگان فوتبال از مهاجم لهستانی

24 ساعت تا معرفی برنده توپ طلا و حمایت بزرگان فوتبال از مهاجم لهستانی

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه‌ی برگزاری مراسم فرانس فوتبال و اهدای جایزه توپ طلای سال 2021 میلادی، جمعی دیگر از بزرگان فوتبال جهان، مهاجم لهستانی باواریایی ها را شایسته دریافت این جایزه دانسته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، در فاصله یک روز مانده به برگزاری مراسم ویژه مجله معتبر فرانس فوتبال و اهدای جایزه‌ی مهم توپ طلا در پاریس، برخی دیگر از بزرگان و اهالی فوتبال در سراسر جهان به حمایت از روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ آلمان پرداخته و این بازیکن را لایق دریافت این جایزه در سال 2021 میلادی معرفی کرده اند که در ادامه، برخی از این صحبت ها و حمایت ها را نقل می کنیم:

مایکل اوون، مهاجم انگلیسی سابق تیم هایی نظیر ليورپول، منچستر یونایتد و رئال مادرید که یکی از برندگان توپ طلا در سال های گذشته نیز می باشد، یکی از افرادی است که مهاجم بایرن مونیخ را فردی لایق برای کسب توپ طلا می داند و می گوید:

"لواندوفسکی بدشانس بود که این مراسم در سال به خاطر شیوع کرونا لغو شد. نظر و رأی من به لواندوفسکی است. او با بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شده و آمار گلزنی فوق العاده بی نظیری دارد. از نظر من، اگر دوران ورزشی لوا بدون دریافت توپ طلا به پایان برسد، یک نامردی بزرگی است."

فابیو کاپلو، سرمربی پیشین تیم باشگاهی و ملی بسیاری از جمله انگلیس، یوونتوس، رئال مادرید، میلان و رم هم ضمن تمجید از لواندوفسکی می گوید:

"لوا شماره یک است. رونالدو هم یک گلزن است اما در این سال، لوا هیچ رقیبی نداشته است."

الساندرو کاستاکورتا ملقب به بیلی کاستاکورتا، مدافع مستحکم ایتالیایی سال های قبل میلان هم از جمله طرفداران لواندوفسکی است و می گوید:

"بهترین گزینه برای توپ طلا؟ لواندوفسکی."

اوون هارگریوز، ستاره انگلیسی سابق سه شیرها و مونیخی ها نیز اعتقادی مشابه دارد و می گوید:

"نیازی به حرف زدن در مورد مراسم امسال نیست. لوا باید آن جایزه را بگیرد، ختم کلام! اگر در مورد سایر گزینه ها و بازیکنان صحبتی می شود، آن فقط به خاطر مراسم سال بعد است."

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچستر سیتی و همبازی سابق روبرت لواندوفسکی نیز می گوید:

"صادقانه بگویم، انتخابم لواندوفسکی است. من با او در دورتموند بازی کرده ام، بنابراین کاملا او را می شناسم."

توماس مولر، هافبک فعلی مانشافت و باواریایی ها نیز در پایان دیدار مقابل بیلفلد با دفاع از هم تیمیش گفت:

"نیازی به بحث نیست. لوا باید برنده شود. به عملکرد او با تیم ملی لهستان نگاه کنید. تیمی که به سختی می توان آن را جزو قدرت های اروپایی حساب کرد. باید بگویم هیچ بازیکنی وجود ندارد که عملکرد فردی بهتری نسبت به او داشته باشد. لوا باید توپ طلا را ببرد."

شایان ذکر است که مراسم اهدای جایزه توپ طلا در سال 2021 میلادی، فردا شب در شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

9404