واکنش سرمربی پیکان به انتخاب داوران جوان برای هفته هفتم

واکنش سرمربی پیکان به انتخاب داوران جوان برای هفته هفتم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیکان به انتخاب داوران جوان برای هفته هفتم مسابقات لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی قرار است از فردا وارد هفته هفتم خود شود که دپارتمان داوری پس از اشتباهات داوران در هفته گذشته، برای چینش داوران در این هفته از داورهای جوان‌تر استفاده کرده است. اتفاقی که واکنش سرمربی پیکان در کنفرانس خبری قبل از بازی با گل گهر را به همراه داشت.

حسینی در مورد اینکه فردا داور باتجربه‌ای این بازی مهم را قضاوت نمی‌کند، گفت: "در بازی قبل هم داور یکی دو اشتباه تأثیرگذار داشت اما من بعد از بازی به او خسته نباشید گفتم ولی واقعیت آن است که اگر آن خطای روی خط 18 قدم به سود بازیکن ما گرفته می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. امیدوارم فردا داوری با کیفیتی را شاهد باشیم و تیمی از آن لطمه نخورد. اتفاق جالبی که این هفته در داوری رخ داده این است که هیچ کدام از داوران باتجربه در این هفته قضاوت ندارند."

سرمربی پیکان تصریح کرد: "نمی‌دانم به خاطر دربی است که کمیته داوران چنین تصمیمی گرفته یا نه، اما تصمیم جالبی برای بقیه تیم‌ها نیست. داوری رکن مهم مسابقه است و اگر قرار باشد در یک هفته به چند داور خوب خود استراحت بدهید، روی کیفیت کار داوری تأثیر گذار خواهد بود. امیدوارم داور بازی فردای ما به بهترین شکل بتواند قضاوت کند و هیچ تیمی ضربه نخورد. چون هفته پیش ما از این بابت اذیت شدیم."

7655