برد برفی پاریسی‌ها برابر سنت‌اتین با هت‌تریک مسی در پاس گل در روز خاص راموس و نیمار

برد برفی پاریسی‌ها برابر سنت‌اتین با هت‌تریک مسی در پاس گل در روز خاص راموس و نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از مهم ترین رقابت های لیگ یک فرانسه لوشامپیونه، پاریسی ها میهمان تیم با سابقه‌ی سنت اتین بود که در پایان موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک بر میزبان خود غلبه کند.

به گزارش فوتبالی، از رقابت های هفته‌ی پانزدهم لیگ یک فوتبال فرانسه، لوشامپیونه، شاگردان مائوریسیو پوچتینوی آرژانتینی در تیم پاریسن ژرمن در استادیوم ژوفروا گیشار و زیر بارش برف میهمان تیم قدیمی سنت اتین بودند که در نهایت نیز موفق شدند با دو گل از مارکینیوش و تک گل آنخل دی ماریا که هر سه گل روی پاس های لیونل مسی به ثمر رسیدند، با حساب سه بر یک به پیروزی دست یابند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن تیمش را در این مسابقه با این بازیکنان به میدان مسابقه با سنت اتین فرستاده بود:

جیانلوئیجی دوناروما، مارکینیوش، سرخیو راموس، خوان برنات، اشرف حکیمی، دنیلو، گایه، لیونل مسی، نیمار، آنخل دی ماریا و کیلیان امباپه

شماتیک ترکیب پاریسی ها را در زیر مشاهده می کنید:

ترکیب سنت اتین در مصاف با پاریسی ها نیز از این قرار بود:

این مسابقه، نخستین حضور سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی سابق رئال مادرید با پیراهن پاریسن ژرمن نیز به حساب می آمد که از این نظر برای این بازیکن و هواداران پاریسی، یک بازی خاص به شمار می رفت.

در لحظات ابتدایی نیمه نخست این مسابقه، نیمار، ستاره برزیلی پاریسی ها موفق به گلزنی شد که این گل بعد از بررسی توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد. در ادامه این نیمه، یاران سنت اتین موفق شدند اولین و تنها گل خود در این دیدار را به ثمر برسانند. تلاش های پاریسی ها برای جبران گل خورده، سرانجام جواب داد و مارکینیوش، مدافع برزیلی پایتخت نشینان روی ارسال لیونل مسی توانست گل نخست تیمش را درون دروازه حریف جای دهد. این نیمه در نهایت با همین نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در آغاز نیمه دوم، شاگردان مائوریسیو پوچتینو به حملات همه جانبه خود برای رسیدن به گل برتری و پیروزی در این مسابقه ادامه دادند. اخراج یکی از بازیکنان سنت اتین و 10 نفره شدن آن ها نیز به حریفشان کمک کرد تا این بار توسط دی ماریا و باز هم روی پاس فوق ستاره آرژانتینی بتواند به ول دوم خود دست یابد. در لحظات پایانی مسابقه نیز باز هم مارکینیوش موفق شد مجددا روی ارسال لیونل مسی به گل دوم خود و گل سوم پاریسن ژرمن دست پیدا کند و در نهایت نیز این مسابقه با پیروزی یاران لیونل مسی در تیم پاریسن ژرمن با حساب سه بر یک برابر تیم سنت اتین به اتمام رسید.

نکته مهم دقایق پایانی این دیدار، مصدومیت نسبتا شدید نیمار بود که به تعویض این بازیکن برزیلی منجر شده و باعث شد تا این دیدار برای نیمار نیز به نوعی یک بازی خاص به حساب بیاید.

9404