واکنش مربی دورتموند به بازگشت هالند همراه با گل: بهترین نمایش ما بود چون...

واکنش مربی دورتموند به بازگشت هالند همراه با گل: بهترین نمایش ما بود چون...

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی زنبورها، واکنش تیمش به گل زود هنگام وولفسبورگ و همچنین مهاجم نروژی خود را مورد تحسین قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ کشور آلمان، مارکو روزه، سرمربی آلمانی بروسیا دورتموند بالاخره از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌ رسد. روز گذشته و در جریان رقابت های هفته سیزدهم بوندسلیگا، مارکو روزه همراه با زنبورها  در خانه ولفسبورگ به پیروزی مهم سه بر یک دست یافتند اما شاید نکته بسیار مهم برای این سرمربی و تیمش، بازگشت ارلینگ هالند، مهاجم نروژی و گلزن جوان این تیم از بند مصدومیت بود. طبق این گزارش، سرمربی آلمانی دورتموند در ارتباط با این پیروزی مهم و حضور دوباره‌ی مهاجم ملی پوش نروژی که با گلزنی نیز همراه بود، گفت:

"شروع سختی داشتیم اما در مجموع شایسته پیروزی بودیم. واکنش تیم به گل زود هنگام وولفسبورگ بسیار خوب بود. یکی از بهترین نمایش‌ های فصل خود را مقابل این تیم نشان دادیم زیرا یک نیروی فوق العاده هم دوباره به ما اضافه شد. ارلینگ هالند بازیکن منحصر به فردی است. علی رغم مصدومیت طولانی، این مهاجم جوان می‌ خواست بیشتر از این درون زمین بازی کند!"

فلوریان کوفلت، سرمربی تازه‌ وارد وولفسبورگ نیز چنین نظری داشت:

"قطعا پر از اشتباه ظاهر شدیم. اما به طور کلی بدشانس بودیم که بازی را واگذار کردیم. اخیرا گل‌ های زیادی دریافت می‌ کنیم."

9404