نظر جالب مدافع چلسی پیش از تقابل با رونالدو: دفاع کردن مقابل مسی سخت‌تر است

نظر جالب مدافع چلسی پیش از تقابل با رونالدو: دفاع کردن مقابل مسی سخت‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی، مدعی است که دفاع کردن در مقابل کریستیانو رونالدو، آسان‌تر از رویارویی با لیونل مسی است. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 20 به وقت تهران، دو تیم چلسی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم استمفورد بریج به میدان خواهند رفت. در این دیدار تقابل تیاگو 37 ساله با کریستیانو رونالدو 36 ساله می‌تواند از نکات جالب این بازی باشد. 

سیلوا در طول دوران بازیگری‌اش در میلان و پاریسن ژرمن و تیم برزیل، همواره با بزرگ‌ترین مهاجمان دنیا رو در رو شده است. او حالا پیش از دیدار حساس برابر شیاطین سرخ، در گفت و گویی با ESPN به مقایسه رونالدو و مسی پرداخت و گفت: "تفاوت کوچکی بین این دو نفر وجود دارد. زمانی که مسی توپ را در اختیار دارد، در موقعیت تک به تک و یا دو به تک، متوقف کردن او کار بسیار مشکلی است. در خصوص رونالدو نمی‌خواهم بگویم کار آسانی است، اما یک بازیکن می‌تواند روی او قفل شود و بازیکن دیگر می‌تواند اوضاع را کنترل کند. انجام دادن این کار، باعث افزایش سطح امنیت در دفاع خواهد شد. به هر حال، مسی و رونالدو بازیکنان بسیار بزرگی هستند و قابلیت انجام کارهای خارق العاده همانند نیمار را دارند، ولی من فکر می‌کنم که دفاع کردن مقابل مسی کار سخت‌تری نسبت به رویارویی با رونالدو می‌باشد."

4416