روزی که فرگوسن به شکل جانانه‌ای از مسی تمجید کرد

روزی که فرگوسن به شکل جانانه‌ای از مسی تمجید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن مربی اسطوره ای منچستریونایتد هرگز فرصت کار کردن با مسی را نداشته و طبیعتا خیلی ها او را به رونالدو نزدیک تر می دانند.

به گزارش فوتبالی، فرگوسن در سال 2015 مصاحبه ای با بی بی سی اسپورت داشت که گفت که هرگز از دست کسانی که می گویند مسی بهترین بازیکن است، دلخور نمی شود اما خودش حس می کند که رونالدو کامل ترین بازیکنی است که در هر لیگی در دنیا می تواند بدرخشد. فرگوسن گفته بود:"مسی بازیکنی است که فقط برای بارسلونا مناسب است."

البته مسی در دو فینال لیگ قهرمانان در سالهای 2009 و 2011 به منچستریونایتد و فرگوسن زخم زده بود.  هفت ماه پس از فینال لیگ قهرمانان اروپای 2011 در ومبلی که مسی عنوان بهترین بازیکن بارسا را در پیروزی تیمش در فینال کسب کرده بود، فرگوسن در مراسم قبل از توپ طلای 2011 در کنار گواردیولا، ژاوی و مسی سر یک میز نشست تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد.

یک خبرنگار پرسید:" آقای فرگوسن، شما برخی از بهترین بازیکنان تاریخ نظیر مارادونا، کرویف و دی استفانو را دیده اید، آیا تصور می کنید که لیونل مسی در حال حاضر در همان سطح قرار دارد؟ آیا فکر می کنید که او در سطح بهترین بازیکنان تاریخ است؟" فرگوسن در جواب گفت:" بله، کاملا موافق هستم. منتقدان همیشه می پرسند که آیا بازیکنانی نظیر پله که در دهه 50 بوده اند، می توانند امروز بازی کنند یا نه. من می گویم که بازیکنان بزرگ می توانند در هر نسلی بازی کنند. لیونل مسی می توانست هم در دهه 50 و هم حالا بازی کند، دی استفانو، پله، مارادونا و کرویف نیز همین طور چرا که همگی بازیکنان بزرگی هستند. مسی قطعا در این دسته بندی قرار می گیرد."

4125