واکنش جالب مربی ترکیه به مصاف تیمش با پرتغال و رونالدو در پلی‌آف

واکنش جالب مربی ترکیه به مصاف تیمش با پرتغال و رونالدو در پلی‌آف

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال ترکیه برای رساندن ترک ها به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ که قرار است به میزبانی کشور قطر برگزار شود، تلاش می‌ کند و در این مسیر، باید به تقابل با تیم های بزرگ اروپایی و ستارگانشان بپردازد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی و تی‌آنلاین، در جریان رقابت های مرحله پلی‌ آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال ترکیه باید به مصاف تیم ملی فوتبال پرتغال با فوق ستاره اش یعنی کریستیانو رونالدو برود. طبق این گزارش، اشتفان کونتس، سرمربی آلمانی ترکیه که به تازگی جایگزین سنول گونش ترک تبار شده و مأموریت دارد تا ترک ها را به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر رهنمون سازد و با حذف تیم ملی فوتبال نروژ و ستاره این تیم یعنی ارلینگ هالند به این مرحله از پلی آف رسیده است، درباره این دیدار چنین می‌ گوید:

"کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست های جهان می باشد که به همه عناوین رسیده است. رونالدو یک الگوی بزرگ به حساب می‌ آید اما نمی تواند به تنهایی تیم ما را شکست بدهد."

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان آلمان در ادامه نیز چنین اضافه می‌ کند:

"بسیار خوشحالیم که به رقابت‌ های پلی‌ آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رسیده‌ ایم. حالا با چالش جدیدی رو به رو هستیم. تیم ملی فوتبال پرتغال و کریستیانو رونالدو، حریف جذابی برای ما خواهند بود."

9404