تمارض مضحک مهاجم پالمیراس؛ پیش قاضی و معلق‌بازی؟!

تمارض مضحک مهاجم پالمیراس؛ پیش قاضی و معلق‌بازی؟!

پایگاه خبری فوتبالی - پالمیراس برای دومین سال پیاپی قهرمان آمریکای جنوبی شد که به اولین تیم در 20 سال اخیر تبدیل شد که چنین کاری انجام می دهد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب در مونته ویدئو تیم برزیلی توانست فلامینگو را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و به قهرمانی برسد.  پالمیراس در دقیقه ششم بازی تسوط رافائل ویگا پیش افتاد که فلامینگو در دقیقه 72 توسط گابریل باربوسا این گل را جواب داد. بدین ترتیب بازی به وقت اضافه کشیده شد و بازی در استادیوم سنتناریو ادامه پیدا کرد تا 30 دقیقه حساس دیگر در پیش باشد. دیورسون که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود، گل پیروزی را به ثمر رساند.  این مهاجم از از گاف آندریاس پریرا بازیکن سابق منچستریونایتد استفاده کرد و دروازه دیگو آلوز را گشود.  بدین ترتیب دیورسون توانست یک پیروزی ارزشمند را نصیب تیمش کند.

اما به شکل عجیبی دیورسون به خاطر این صحنه مورد توجه قرار نگرفت. در حقیقت در آخرین دقیقه وقت اضافه، مهاجم سابق لوانته لحظه ای عجیب را رقم زد تا یکی از باورنکردنی ترین تمارض های تاریخ فوتبال را ثبت کند.

در حقیقت دیورسون که توپ را به نزدیکی نقطه کرنر برده بود تا وقت را به سود پالمیراس تلف کند، مرتکب خطا شد. این مهاجم در حال حرکت به سمت زمین خودی بود که با ضربه ای که به پشتش خورده بود، سرنگون شد و طوری وانمود کرد که گویی بازیکن حریف به او ضربه زده است. اما نکته بامزه این بود که این مهاجم حریف نبود که به او ضربه زده بود بلکه خود داور بود که ضربه آرامی به او زده بود. بدین ترتیب تیر دیورسون به سنگ خورد چرا که تصور می کرد که می تواند با این حرکت، داور را فریب بدهد و باعث شود تا بازیکن حریف کارت بگیرد غافل از این که این تمارض در مقابل خود داور انجام شده بود!

حالا پالمیراس و فلامینگو باید تمرکز خود را روی لیگ برزیل بگذارند و برای قهرمانی با اتلتیکو مینیرو رقابت کنند.

4125