بازی عجیب لیگ پرتغال به ضرر مهدی طارمی

بازی عجیب لیگ پرتغال به ضرر مهدی طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار عجیب از هفته دوازدهم لیگ فوتبال پرتغال تیم بنفیکا در حالی مقابل بلننسس به پیروزی رسید که اتفاقات این بازی به ضرر مهدی طارمی تمام شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، در یکی از بازی های عجیب دنیای فوتبال شب گذشته تیم بلننسس با ۹ بازیکن (شامل ۲ دروازه بان) برابر بنفیکا در هفته دوازدهم لیگ پرتغال به میدان رفت. بلننسس با وجود ۱۷ بازیکن کرونایی، در این مسابقه پا به میدان گذاشت و در همان نیمه نخست ۷ گل از بنفیکا دریافت کرد.
این بازی البته به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان بلننسس در ابتدای نیمه دوم نیمه تمام ماند و داور به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید اما اتفاقات مسابقه به ضرر مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو شد.

در این بازی، «داروین نونز» مهاجم تیم بنفیکا سه بار گلزنی کرد و تعداد گل های خود را در لیگ پرتغال به ۸ گل افزایش داد. به این ترتیب داروین یک گل بیشتر از مهدی طارمی به ثمر رساند و در جدول گلزنان بالاتر از او قرار گرفت.

البته طارمی امشب و در بازی پورتو با ویتوریا این فرصت را دارد که تعداد گل های خود را افزایش بدهد و جایگاه خود را در جدول گلزنان بالاتر ببرد.

در حال حاضر «لوئیس دیاز» از پورتو با ۹ گل در صدر جدول گلزنان است و داروین، طارمی ، «سایمون بانزا» و «فران» در رده های بعدی قرار دارند.

6641