صحبت‌های ژاوی هرناندز پس از کسب برد دیشب و واکنش به درگیری با امری

صحبت‌های ژاوی هرناندز پس از کسب برد دیشب و واکنش به درگیری با امری

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز درباره اولین برد خارج از خانه فصل بارسلونا صحبت کرد و آن را با ارزش دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ژاوی هرناندز بعد از کسب برد شب گذشته بارسلونا برابر حریف در بازی دیشب گفت:

"در نیمه دوم و در اواخر نیمه اول خیلی اذیت شدیم. آن ها رقیبی در سطح لیگ قهرمانان هستند. برای ما خروج از فشار بالای آن ها دشوار بود. هزینه زیادی متحمل شدیم. کمتر از تصورمان بر بازی مسلط بودیم. مقابل یک تیم جنتلمن بازی کردیم. خوش شانس بودیم چیزی که برابر بنفیکا نداشتیم. تساوی میتوانست یک اتفاق احمقانه باشد اما این 3 امتیاز مثل طلاست. ویارئال شایسته باخت نبود و بازی نزدیکی ارائه کرد. با این حال این یک بازی است و 3 امتیاز را ما گرفتیم. ما نیز شایسته این پیروزی بودیم. این یک بُرد فوق العاده است که روحیه ما را به طرز وحشتناکی بالا می برد."

پنالتی احتمالی؟ 

"من در مورد داوری حرف نمیزنم زیرا کار سختی دارند. من برای قضاوت اینجا نیستم. به غیر از داور ما var هم داریم. داور بودن سخت است. بالاترین احترام من برای آنهاست. یک روز ممکن است به شما کمک کنند و روزی دیگر به شما آسیب بزنند."

فشار رقیب؟ 

"لحظاتی هست که رقیب بر بازی مسلط بود. آنها فشار خیلی بالایی آوردند. خیلی خوب وارد زمین شدند و در نیمه دوم بر ما مسلط شدند. باید پیشرفت کنیم. 3 امتیاز طلایی گرفتیم. باید بهتر بازی کنیم و بر بازی تسلط بیشتری داشته باشیم. بر فشار غلبه کنیم اما در مسیر درستی هستیم. ما برای (پیروزی) از جان مایه می گذاریم."

عبدالصمد؟

"بازیکنان جوان خیلی خوب بودند. عبده یک استعداد است و تفاوت را می سازد. در حمله به ما کمک کرد هر چند در دفاع زیاد نه. از او خیلی خوشحالیم."

تنش با امری؟ 

"منتظر تبریک امری بودم. عصبانیتش را درک نمی کنم. این چیزها رخ می دهد. مسائل فوتبالی است. در نهایت دست دادیم."

شانس؟ 

"ببینیم در بازی های بعدی گل خواهیم داشت یا نه. پیروزی با شانس نیست. گل دوم روی یک موقعیت تاکتیکی بود که کار کرده بودیم. یک رقیب بزرگ را شکست دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم که از دست دادیم. البته که می توانیم در مورد موقعیت های حریف هم حرف بزنیم."

فران تورس؟ 

"زمان صحبت در مورد نقل و انتقالات و شایعات نیست. فکر می کنم باید در مورد بازیکنانی که این جا هستند و کار بزرگی انجام دادند حرف بزنیم."

آلبا؟ 

"او تلاش بسیاری انجام داد و علیرغم ناراحتی در نیمه دوم به بازی ادامه داد. او مانند بقیه کاپیتان ها یک الگو است. من تحت تاثیر رفتارش قرار گرفتم. این پیروزی تصادفی نبود."

9404