بازگشت هیولای نروژی و گلزنی تنها پس از 8 دقیقه! (عکس)

بازگشت هیولای نروژی و گلزنی تنها پس از 8 دقیقه! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شاید یکی از مهم ترین اتفاقات این هفته از رقابت های بوندسلیگا بازگشت ارلینگ هالند به میادین از مصدومیت بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته سیزدهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، دورتموند و وولفسبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت دورتموندی ها در این بازی خارج از خانه موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند. بورسیا دورتموند با این پیروزی اکنون 30 امتیازی است و تنها یک امتیاز کمتر از بایرن مونیخ، صدرنشین این رقابت ها دارد.

اما مهم ترین اتفاق این بازی برای دورتموندی ها بازگشت ارلینگ هالند بود. این هیولای نروژی که با مصدومیت مواجه شده بود و گفته می شد که تا آخر سال 2021 به میادین باز نمی گردد، اکنون یک ماه زود تر به میادین بازگشته است و نشان داده که به خوبی می تواند از پس مصدومیت ها بر بیاید.

هالند در بازی مقابل وولفسبورگ در دقیقه 73 به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و در دقیقه 81 یعنی تنها 8 دقیقه پس از ورودش به زمین یک گل زیبا به ثمر رساند تا نشان بدهد که کاملا آماده و روی فرم است.

بازگشت او به میادین خبر خوبی برای هواداران دورتموند است چرا که با درخشش هالند این شانس وجود دارد که آن ها بتوانند بایرن مونیخ را در هفته های آینده پشت سر بگذارند.

1470