نظر ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن درباره آینده امباپه

نظر ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن درباره آینده امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی‌ ماریا ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن درباره آینده کیلیان امباپه در این باشگاه و احتمال پیوستنش به رئال مادرید صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، با گذشت زمان، احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید قوت می‌گیرد. فاتح جام جهانی 2018، تاکنون قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید نکرده و به نظر نمی‌رسد که قصد انجام چنین کاری را نیز داشته باشد. فلورنتینو پرز در مصاحبه‌های اخیر خود، از رفتار سران پاریس در قبال فروش امباپه انتقاد کرد، اما صراحتا گفت که از این مسابقه عقب نخواهد کشید. 

به نقل از مارکا، حالا دی ماریا ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد در گفت و گویی با RMC Sport گفت: "واقعیت این است که این مسائل شخصی هستند و خود آن فرد، تصمیم گیرنده خواهد بود. کیلیان می‌داند که در زندگی‌اش چه می‌خواهد و در چه مسیری می‌خواهد به فوتبالش ادامه دهد. قطعا ما دوست داریم به او بگوئیم که در پارک دو پرنس بماند و قراردادش را تمدید کند، اما این تصمیمات، شخصی هستند. فرصت بازی کردن در کنار کیلیان، یک نعمت است و می‌خواهم قدر لحظات را بدانم."

رسانه‌های پاریسی نیز مدعی هستند که حتی ورود زیدان به این باشگاه نیز نمی‌تواند نظر کیلیان امباپه را تغییر دهد و ستاره سابق موناکو به زودی راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. 

4416