خبر خوب آنچلوتی به هواداران رئال مادرید

خبر خوب آنچلوتی به هواداران رئال مادرید

پایگاه خبی فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار ایتالیایی رئال مادرید اذعان کرد که فلورنتینو پرز رئیس این باشگاه، فکرهای بزرگی برای تابستان آینده دارد. 

به گزارش فوتبالی، در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر، لوس بلانکوس برخلاف همیشه، یکی از تیم‌های بی سر و صدا بوده، اما حالا پس از رسیدگی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و چند مشکل مالی دیگر که در دوران پاندمی ویروس کرونا به وجود آمده بود، کهکشانی‌ها در تابستان آینده قصد دارند تا همانند گذشته ستاره‌های باکیفیت فوتبال اروپا را جذب کنند و کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، از محتمل ترین گزینه‌ها هستند. 

به نقل از مارکا، آنچلوتی در گفت و گویی با کوریره دلواسپورت گفت: "در رئال مادرید هیچ چیز تغییر نکرده است. در این باشگاه فقط مربیان تغییر می‌کنند. فیزیوتراپ، کارگران، خبرنگاران و دیگر اعضا بدون تغییر مانده‌اند. در یک سال آینده و تا پایان دسامبر 2022، بازسازی برنابئو به پایان خواهد رسید و فلورنتینو نقشه‌های بزرگی برای ماه جولای (تابستان آینده) دارد. به خاطر پاندمی ویروس کرونا، حساب‌های مالی باشگاه به هم ریخت، اما حالا همه چیز ایده‌آل است."

سرمربی سابق بایرن مونیخ، پاریسن ژرمن، میلان و چلسی در ادامه افزود: "فلورنتینو هدف‌های مشخصی دارد. کیلیان امباپه و ارلینگ هالند؟ فعلا نمی‌خواهم درباره آن‌ها حرف بزنم."

4416