اعتراف تلخ سرمربی یوونتوس پس از شکست برابر آتالانتا

اعتراف تلخ سرمربی یوونتوس پس از شکست برابر آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس معتقد است که آن‌ها هیچ وقت کاندیدای قهرمانی در این فصل از سری آ نبوده‌اند و هدف آن‌ها، حضور در جمع 4 تیم برتر است. 

به گزارش فوتبالی، پس از شکست تحقیر آمیز مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در آلیانز استادیوم میزبان آتالانتا بود که در نهایت، بیانکونری با نتیجه 0-1 مغلوب شد تا پنجمین شکست فصلش را تجربه کند. این باخت باعث شد تا فاصله یووه با جایگاه چهارم جدول که متعلق به آتالانتا است، به 7 امتیاز افزایش پیدا کند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت: "نمایش مشابه این بازی را در مقابل لاتزیو، فیورنتینا و میلان داشتیم. نمی‌توانیم از فرصت‌های خلق شده نهایت بهره را ببریم. آتالانتا به خاطر اشتباه دفاعی ما گل زد. یک سری نگرانی‌هایی در تیم وجود دارند و برخی از بازیکنان در زمین بازی، نمی‌توانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند. باید روی عملکردمان تمرکز کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز را کسب و جو داخل و بیرون باشگاه را آرام کنیم."

"ترکیب خوبی در اختیار دارم. در بعضی از بازی‌ها با مشکل گلزنی روبرو هستیم، اما مردم در ابتدای فصل متفق النظر بودند که این تیم، پتانسیل قهرمانی در سری آ را دارد و من همیشه مخالف این موضوع بودم."

4416