تک به تک خراب کردن عجیب دپای که ممکن بود کار دست بارسلونا بدهد!

تک به تک خراب کردن عجیب دپای که ممکن بود کار دست بارسلونا بدهد!

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای در بعضی از موقعیت ها در بازی های مختلف فرصت سوزی های دارد که موجب خشم هواداران بارسلونا می شود و گاهی اوقات این فرصت سوزی ها و موقعیت خراب کردن ها می تواند برای بارسا بهای سنگینی داشته باشد و برای شاگردان ژاوی گران تمام شود.

به گزارش فوتبالی، در بازی بارسلونا و ویارئال که در زمین ویارئال برگزار می شد، بارسلونا توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند. ممفیس دپای در این بازی گل دوم بارسلونا را در دقیقه 88 به ثمر رساند تا به نوعی به کمک بارسا بیاید و مانع از تساوی یک بر یک بازی شود. کوتینیو هم در آخرین دقیقه وقت های تلف شده گل سوم را به ثمر رساند.

اما ممفیس دیپای در دقیقه 20 بازی یک فرصت سوزی بسیار عجیب و غریب داشت به طوری که شاید مهاجم های درجه دو هم این موقعیت را به گل تبدیل می کردند. در حالی که فرنکی دی یونگ یک پاس ایده آل برای دیپای انداخته بود، این مهاجم هلندی با دروازه بان ویارئال تک به تک شد و در نهایت توپ را از کنار دروازه به بیرون زد تا موقعیتی ایده آل را بسوزاند؛ موقعیتی که خراب کردن آن ممکن بود کار دست بارسلونا بدهد.

1470