خراطی از دپارتمان تیم های ملی کنار گذاشته شد/ حامد مومنی سرپرست جدید دپارتمان تیم های ملی

خراطی از دپارتمان تیم های ملی کنار گذاشته شد/ حامد مومنی سرپرست جدید دپارتمان تیم های ملی

پایگاه خبری فوتبالی- رییس دپارتمان تیم ملی از سمت خود برکنار شد.

به گزارش فوتبالی، مهدی خراطی که از زمان ریاست علی کفاشیان تا به امروز در فدراسیون فوتبال به عنوان رییس دپارتمان تیم ملی و مدیراجرایی تیم ملی فوتبال بزرگسالان فعالیت می کرد از سمت خود برکنار شد.

طی حکمی که از سوی حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال صادر شد، حامد مومنی به عنوان جانشین مهدی خراطی در دپارتمان تیم های ملی انتخاب شد تا فعالیت رسمی خود را در این بخش آغاز کند. 

حامد مومنی، پیش از این کارمند کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال بود و حدود 15 سال در بخش روابط بین الملل فدراسیون فعالیت داشت که مسئولیت برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام جهانی برعهده او بود. او البته پس از انتخاب قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیرکلی، از کمیته بین الملل کنار رفت و سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال شد اما در نهایت او را به عنوان سرپرست دپارتمان تیم های ملی انتخاب کردند و کارهای اجرایی تیم ملی بزرگسالان هم بر عهده او خواهد بود.

حامد مومنی به زبان‌های انگلیسی و آلمانی تسلط دارد و در چهار دوره آموزشی دانشگاه‌های لیدز انگلستان و جورج تاون آمریکا در زمینه برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی، مدیریت استادیوم‌ها، روابط عمومی در ورزش و بازاریابی ورزشی شرکت کرده است. دوره معتبر ایمنی، امنیت و خدمات در رویدادهای ورزشی که توسط اتحادیه اروپا برگزار می‌شود از دیگر دوره هایی است که در سال 2020 موفق به گذراندن آن شد. 

وی در حال حاضر تنها ناظر ایرانی برگزاری مسابقات بین‌المللی فیفا در بخش آقایان به شمار می‌آید و از سال 2012 ناظر رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیاست.

7655