نراتزوری به یک قدمی صدر جدول رسید

نراتزوری به یک قدمی صدر جدول رسید

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل ونتزیا با نتیجه 0-2 به پیروزی برسد و فاصله‌اش را با صدر جدول فعلا به یک امتیاز کاهش دهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، دو تیم ونتزیا و اینتر از ساعت 23:15 به وقت تهران در پیرلوئیجی پنزو استادیوم به میدان رفتند. پیش از آغاز این دیدار، شاگردان سیمونه اینزاگی با 28 امتیاز در صدر قرار داشتند و ونتزیا با 15 امتیاز در جایگاه پانزدهم بود. 

در نیمه اول، اینتر تیم برتر میدان بود و شاگردان اینزاگی مالکیت توپ بیشتری نسبت به میزبان در اختیار داشتند و همچنین حملات متعددی نیز روی دروازه ونتزیا خلق کردند. حملات اینتر سرانجام در دقیقه 34 نتیجه داد و هاکان چالهان‌اوغلو موفق شد قفل دروازه ونتزیا را باز کند و نیمه اول با پیروزی 0-1 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم حملات اینتر شدت بیشتری گرفت و آن‌ها برای رسیدن به گل دوم و افزایش اختلاف، تلاش زیادی انجام دادند. ونتزیا نیز در برخی از دقایق بازی نسبتا خطرناک ظاهر شد، اما در دقیقه 90+6 به خاطر خطای هند هاپس، یک پنالتی به سود نراتزوری اعلام شد و لوتارو مارتینز موفق شد گل دوم را به ثمر برساند تا نراتزوری فاصله‌اش ر با میلان و ناپولی فعلا به یک امتیاز کاهش دهد. 

4416