بایرن مونیخ برای رسیدن به پیروزی جان به لب شد

بایرن مونیخ برای رسیدن به پیروزی جان به لب شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در یک دیدار یک طرفه موفق شد در خانه مقابل آرمینیا بیلفلد به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند تا جایگاهش در صدر جدول مستحکم‌تر شود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم بوندس لیگا آلمان، تیم‌های بایرن مونیخ و آرمینیا بیلفلد از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. دو تیم اصلا شرایط مشابهی نداشتند و پیش از شروع این بازی، باواریایی‌ها با 28 امتیاز در صدر و بیلفلد با تنها 9 امتیاز در رده هفدهم قرار داشت و یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر نیز می‌باشد. 

در نیمه بدون چون و چرا شاگردان یولین ناگلزمان تیم برتر میدان بود. آن‌ها به جز 5 دقیقه ابتدایی، بازی کاملا تهاجمی از خود به نمایش گذاشتند و حملات زیادی نیز سمت دروازه اورتگا خلق کردند، اما درخشش این دروازه‌بان، باعث شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم هم داستان همانند نیمه اول بود. باواریایی‌ها برای رسیدن به گل هرکاری کردند و سرانجام در دقیقه 71، لروی سانه با پاس گل توماس مولر موفق شد قفل دروازه بیلفلد را باز کند. پس از این گل نیز باواریایی‌ها برای زدن گل دوم تلاش کردند، اما پس از خلق 21 موقعیت، تنها یک بار اجازه باز کردن دروازه مهمان را پیدا کردند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن به پایان رسید. 

4416