گزارش ویژه/ تماشاگران در آستانه ممنوعیت ورود دوباره به ورزشگاه‌ها

گزارش ویژه/ تماشاگران در آستانه ممنوعیت ورود دوباره به ورزشگاه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید هنوز مشخص نشده که تماشاگران در هفته هفتم می‌توانند به ورزشگاه بروند یا نه اما برخی خبرها حاکی از آن است که به احتمال زیاد، رقابتها دوباره بدون تماشاگر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سهیل مهدی درباره اینکه آیا بازیهای هفته هفتم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا نه، به خبرنگار فوتبالی گفت: "در حالی که ما نامه نگاری‌ها و مکاتبات خود را با سازمان‌ها و نهادهای مسئول در این زمینه انجام داده‌ایم اما هنوز ابلاغیه‌ای مبنی بر اجازه ورود تماشاگران در هفته هفتم دریافت نکرده‌ایم.با توجه به اینکه تیم ها باید حتما روند بلیت فروشی را از یک روز قبل آغاز کنند این احتمال وجود دارد که تا فردا تکلیف حضور تماشاگران در ورزشگاه مشخص است. سازمان لیگ مجری و برگزار کننده مسابقات است که در صورت موافقت وزارت بهداشت و وزارت ورزش، سعی می‌کنیم مانند هفته‌های گذشته نهایت همکاری را با باشگاه‌ها داشته باشیم."

او در رابطه با اینکه سایر باشگاهها به برگزار شدن بازیهایشان بدون حضور تماشاگران معترض هستند، بیان کرد: "واقعیت این است که باید همه باشگاه‌ها بتوانند از این حق خود بهره ببرند. باید از روند آزمایشی عبور کنیم و وارد مرحله اجرا شویم. اما آنچه مشخص است وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه تصمیم‌گیری خواهند کرد."

از مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره این پرسیدیم که آیا دربی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد یا نه. پاسخ او را بخوانید: "باید ابتدا منتظر ماند و دید که این هفته اجازه حضور تماشاگران داده خواهد یا نه. اگر این هفته ابلاغ حضور تماشاگران ظاهر شود شاید دربی هم بعد از حدود 2 سال با حضور هواداران برگزار شود اما آنچه مشخص است وزارت بهداشت و وزارت ورزش در این بازه تصمیم‌گیری خواهند کرد." از صحبتهای سهیل مهدی می‌شود متوجه شد که ورود تماشاگران به ورزشگاه در آستانه ممنوعیت قرار گرفته است.

7655