آمادگی کامیابی‌نیا برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس

آمادگی کامیابی‌نیا برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی پرسپولیس امیدوار است جلوی نفت مسجدسلیمان، اولین حضورش در ترکیب اصلی تیمش را بعد از مدتها تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی موفق به شکست نفت آبادان در شدند که رضا اسدی جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشت و به جای او احسان پهلوان در ترکیب تیمش به میدان رفت.

اتفاق ویژه این بازی، زمانی بود که با مصدومیت پهلوان، یحیی تصمیم گرفت تا به جای رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا را راهی زمین کند.

با توجه به نمایش قابل قبول کامیابی‌نیا در بازی با صنعت نفت، این احتمال وجود دارد که سرمربی پرسپولیس، جلوی نفت مسجدسلیمان، از هافبک دفاعی تیمش در ترکیب اصلی استفاده کند و نیمکت‌نشینی رضا اسدی در این تیم ادامه پیدا کند.

در کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعت نفت بود که یحیی گل‌محمدی درباره کامیابی‌نیا اعلام کرد: کمال کامیابی‌نیا هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت برای اینکه به سطح آمادگی کامل برسد، باید بیشتر کار کرده و تمرینات اختصاصی بهتری انجام بدهد.

با توجه به دور بودن اسدی از شرایط مورد نظر گل‌محمدی و مصدومیت پهلوان، شانس کامیابی‌نیا برای حضور در ترکیب اصلی، بیشتر از قبل شده است.

او که چند ماهی دور از میادین بود، برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کند و باید دید این اتفاق جلوی نفت مسجدسلیمان رخ خواهد داد یا نه.

7655