هافبک اسپانیایی ليورپول هر 2 خبر را رد کرد: بازگشت به مونیخ یا بارسلون؟ هیچکدام!

هافبک اسپانیایی ليورپول هر 2 خبر را رد کرد: بازگشت به مونیخ یا بارسلون؟ هیچکدام!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق باواریایی ها که هم اکنون عضو تیم لیورپول در لیگ برتر فوتبال جزیره است، در مصاحبه ای اعلام کرده که قصد بازگشت به تیم شهر مونیخ را ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و آلمانی، تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی باشگاه لیورپول انگلستان احتمال بازگشت خودش به تیم هایی که در گذشته عضویت آن ها را بر عهده داشته را به کلی رد کرد.

تیاگو آلکانتارا سال 2020 از باشگاه بایرن مونیخ آلمان جدا و راهی لیورپول انگلیس شد. مصدومیت های متعدد این بازیکن اسپانیایی در فصل اول حضورش در لیگ برتر فوتبال انگلستان سبب شد تا شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن با تکنیک به باشگاه آلمانی بایرن مونیخ شکل بگیرد.

همچنین با توجه به وضعیت بارسلونا و همچنین بازگشت ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی به این تیم کاتالانی، احتمال بازگشت همبازی سابق این سرمربی به جمع نفرات آبی اناری ها قوت گرفت. اما تیاگو آلکانتارا با رد تمامی این خبرها و شایعات، اظهار داشت:

"من فوتبال خودم را بازی می کنم و به شایعات اهمیتی نمی دهم. من روی وظيفه‌ ای که در قبال تیمم دارم و قراردادی که دارم و ماجراجویی جدیدی که این جا در لیگ برتر دارم، مسئولم و تلاش می‌ کنم که تمام جام‌ هایی را که وجود دارند، همراه با ليورپولی ها کسب کنم."

9404