روزی که رونالدو یکی از زیباترین کاشته‌هایش را در لیگ قهرمانان ثبت کرد

روزی که رونالدو یکی از زیباترین کاشته‌هایش را در لیگ قهرمانان ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو در سالهای اخیر در زدن ضربات ایستگاهی قدرت گذشته را نداشته اما با این وجود یکی از بهترین کاشته زن های تاریخ فوتبال است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در دوران فوتبالش 56 بار با ضربه کاشته گلزنی کرده است که یکی از به یادماندنی کاشته هایش را در دوره اولش در منچستریونایتد در مقابل تیم سابقش اسپورتینگ در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند. 

در حقیقت در روز 27 نوامبر 2007، یونایتد برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا میزبان اسپورتینگ بود. تیم سرالکس فرگوسن به یک پیروزی نیاز داشت تا صدرنشین گروه شود. در حالی که بازی تا دقیقه 92 با نتیجه یک بر یک دنبال می شد، به نظر می رسید که همه چیز گره خورده است اما رونالدو صاحب موقعیت از روی ضربه ایستگاهی شد. کریستیانو این ضربه را وارد دروازه روی پاتریسیو  کرد تا پیتر دوری، گزارشگر انگلیسی بازی با هیجان بگوید:" رونالدو... درخشان بود! ساخته شده در لیسبون، ارسال شده در منچستر در خدمت منچستریونایتد. گاهی در تمجید از فوق العاده بودن این بچه فقط باید سرت را تکان بدهی."

فرگوسن نیز  در مورد این گل در پایان بازی گفت:" یک شوت عالی از جانب کریستیانو رونالدو. قبلا هم این کار را کرده بود. سخت روی ضربات کاشته اش تلاش می کند اما گل فوق العاده ای بود."

4125