اواخر زمستان برای غلامی بهار می‌شود!

اواخر زمستان برای غلامی بهار می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. او کسی نبود جز عارف غلامی که بعد از مدتها دوری از مستطیل سبز، حالا تمریناتش برای بازگشت به میادین را شروع کرده است.

به گزارش فوتبالی، غلامی که در نیمه نهایی جام حذفی در بازی برابر پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد بعد از جراحی در قطر و حواشی پیرامون این عمل جراحی (مدافع استقلال، اول شهریور در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که مدیران وقت استقلال پاسخ تماس‌های او را ندادند تا او نهایتا مجبور شود با هزینه شخصی، عمل جراحی‌اش را در آن سوی آبهای خلیج فارس انجام دهد)، از امروز دوباره به تمرینات استقلال برگشته و طبق نوشته رسانه این باشگاه، او نهایتا از اوایل اسفند می‌تواند برای تیمش بازی کند.

غلامی سال گذشته به همراه سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند و سه مدافع اصلی تیمش بودند و بعد از مصدومیت او بود که محمد دانشگر جای این مدافع ملی‌پوش را در ترکیب استقلال گرفت.

فعلا که دانشگر در کنار مرادمند و یزدانی مدافعان ثابت استقلال هستند اما از چند ماه بعد و با آماده شدن غلامی و همچنین حضور عارف آقاسی و روزبه چشمی در تیم مجیدی، شاید سرمربی استقلال کار راحتی برای انتخاب مدافعان تیمش نداشته باشد.

9697