عکس؛ فرصت‌سوزی مهاجم آرسنال از چند قدمی دروازه نیوکاسل

عکس؛ فرصت‌سوزی مهاجم آرسنال از چند قدمی دروازه نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی آرسنال در مقابل نیوکاسل لحظه ای را ثبت کرد که می تواند نامزد عنوان بدترین فرصت سوزی فصل لیگ انگلیس باشد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم فرصت خوبی داشت تا گل اول آرسنال را در نیمه اول به ثبت برساند چرا که در چند قدمی دروازه حریف صاحب توپ شد و می توانست گلزنی کند. اما اوبامیانگ نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند و شوتش خارج از چارچوب دروازه بود. در حقیقت با توجه به جایگاه اوبامیانگ به نظر می رسید که از دست دادن این موقعیت از گل کردنش هم سخت تر بوده است.

در حالی که مارتین دوبراوکا ضربه امیل اسمیت رو را به شکل ناقص دفع کرده بود، دروازه بان نیوکاسل با نگرانی به اوبامیانگی نگاه می کرد که صاحب توپ شده بود اما مهاجم گابونی به شکل عجیبی این فرصت را از دست داد.

البته اوبامیانگ خوش شانس بود که اشتباه فاحش او مانع از پیروزی تیمش نشد. آرسنال با گلهای ساکا و مارتینلی در نیمه دوم به پیروزی رسید و با پیروزی ارزشمند با نتیجه دو بر صفر توانست به رتبه پنجم لیگ انگلیس برسد و به حضور در میان چهار تیم بالای جدول امیدوار شود. تیم آرتتا پس از شروع ضعیف فصل کم کم خودش را پیدا کرده است و پیروزی در مقابل نیوکاسل حس و حال انها را بهتر کرد.نیوکاسل با این شکست در رتبه بیستم جدول باقی ماند.

4125