اسطوره چلسی از سرسخت‌ترين حریف دوران بازی‌اش نام برد: زوج ژاوی در بارسلونا و اسپانیا

اسطوره چلسی از سرسخت‌ترين حریف دوران بازی‌اش نام برد: زوج ژاوی در بارسلونا و اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی که سابقه ای طولانی در تیم ملی فوتبال انگلستان هم دارد، از هافبک سابق آبی اناری ها به عنوان سخت‌کوش ترین بازیکنی که رو به رویش بازی کرده، نام برده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، فرانک لمپارد، هافبک سابق تیم ملی فوتبال انگلستان و اسطوره‌ی محبوب باشگاه چلسی در واکنش به این سوال که از کدام بازیکن به عنوان سخت‌کوش ترین حریفی که در طول دوران بازی اش با او رو به رو شده نام خواهد برد، بلافاصله پاسخ داد:

"آندرس اینیستا. اینیستا می تواند از هر طرف به شما حمله کند. خیلی از بازیکنان خط میانی که در آن منطقه‌ی مرکزی زمین بازی می‌ کنند، نمی‌ خواستند شما را درگیر کنند. آن ها می خواستند پاس بدهند یا می دویدند. من با بازیکنان بزرگی بازی کردم؛ استیوی جرارد که از نظر بدنی فوق‌ العاده بود؛ اما بعضی از مواقع او شما را بازی می داد و می‌ توانست شما را به هر طرفی ببرد؛ یعنی بازی او به این معنی بود که شما نمی توانستید به سطح آن نزدیک شوید. آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز زمانی که در آن تیم بازی می کردند، چیز دیگری بودند."

فرانک لمپارد بیش از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونایی ها روبرو شده که به طور دقیق، شامل یازده رویارویی می باشد. هافبک سابق چلسی و سه شیرها در آن یازده دیدار، سه پیروزی برد و سه باخت کسب کرده و مابقی نیز به تساوی کشیده شده است.

9404