پشت پرده انتقالی جنجالی که رخ نداد

پشت پرده انتقالی جنجالی که رخ نداد

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن اسبق استقلال مانع رقم خوردن یک انتقال جنجالی در دی ماه سال 93 شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که آندرانیک تیموریان 26 تیر ماه 1393 قرارداد خود را به مدت دو سال با استقلال تهران تمدید کرده بود، دی ماه همان سال و به دلیل اختلاف شدید با امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال، از این تیم جدا شد و با قراردادی 1.5 ساله راهی تراکتور شد.

آندو حدود یکماه بعد از جدایی‌اش از استقلال، در مصاحبه‌ای درباره دلیل رفتنش از این تیم توضیح داد و گفت: "لازم است یادآوری کنم که با اتفاقاتی که درتمرینات استقلال رخ داد دیگر ماندن من دراین تیم صلاح نبود. همه دیدند که برخی از لیدرها چگونه به من و نوامیسم فحاشی کردند و برخی از آقایان وقتی این صحنه ها را دیدند فقط نگاه می‌کردند. تمام این رفتارها به علاوه بدقولی‌های مکرر باشگاه استقلال باعث شد من تحت فشار قرار بگیرم و از استقلال بروم. چرا با لیدرهایی که به من و نوامیسم فحش دادند برخوردی نشد؟ چرا نرفتید مشکلات من را حل کنید؟ چرا زیر قول و قرارهایی زدید که در قراردادم بود و کاری نکردید که فضا برای ادامه کارم دراستقلال مهیا شود؟"

امیر قلعه‌نویی در همان مقطع جواب شاگرد سابقش را داد و گفت که او یک میلیارد پول گرفت تا به تراکتور برود و همان پول باعث شد استقلال نتواند قهرمانی شود.

سوژه این گزارش، البته دلیل جدایی آندرانیک از تیموریان نیست بلکه طبق ادعای شاهرخ بیانی، آندو بعد از جدایی از استقلال ممکن بود به پرسپولیسی برود اما او اجازه این کار را به هافبک تیم ملی نداد.

بیانی درباره این موضوع به خبرورزشی گفته است: "پرسپولیسی‌ها به آندرانیک تیموریان پیشنهاد دادند از استقلال به این تیم برود. خیلی با آندو صحبت کردم و تجربه خودم را گفتم تا پرسپولیسی نشود. او هم به خاطر رابطه خوبش با من، حرفم را گوش کرد و پرسپولیسی نشد و به تراکتور پیوست."

1984