رکورد بی‌نظیری که رونالدو مقابل چلسی ثبت خواهد کرد

رکورد بی‌نظیری که رونالدو مقابل چلسی ثبت خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر کریستیانو رونالدو بتواند یکشنبه در استمفوردبریج گلزنی کند، به رکورد شگفت انگیز 800 گل در رده باشگاهی و ملی در دوران فوتبالش دست پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در بازی منچستریونایتد و ویارئال توانست ششمین گلش در لیگ قهرمانان اروپای امسال را به ثبت برساند. بازیکن پرتغالی در دوره دومش در اولدترافورد در چهارده بازی ده گل به ثمر رسانده است.  رونالدو در 19 سال بی نظیری که به عنوان بازییکن در دوران فوتبالش داشته 799 گل به ثبت رسانده است. ستاره پرتغالی تخصص ویژه ای در زدن ضربات آخر دارد و همواره این را ثابت کرده است. مایکل کریک سرمربی موقت منچستریونایتد در مورد رونالدو گفته است:" رونالدو همیشه در لحظات بزرگ در بازیهای بزرگ چنین کارهایی را انجام می دهد. وقتی که به چیزی نیاز داشته باشید، او در آن جا آماده است تا کار را به نتیجه برساند. رونالدو ذهنیتی خونسرد و حساب شده را دارد. او بسیار آرام است و فرصت ها را از دست نمی دهد."

منچستریونایتد که فصل جالبی را نداشته حالا در تلاش است تا با هدایت کریک بتواند چلسی صدرنشین را شکست بدهد و بتواند هفته های کابوس وار اخیر را پشت سر بگذارد تا پیش از استخدام احتمالی رانگنیک کمی از نظر روحی نیز حس و حالش را تغییر بدهد.

4125