لیست رئال مادرید مقابل سویا بدون دو ستاره گرانقیمت

لیست رئال مادرید مقابل سویا بدون دو ستاره گرانقیمت

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی هفته پانزدهم لالیگا مقابل سویا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا یکی از سخت ترین بازیهای فصلش را خواهد داشت و به مصاف سویا می رود، تیمی که فقط دو امتیاز کمتر دارد و در رتبه سوم جای گرفته است. رئال مادرید برای حفظ صدرنشینی به پیروزی در این بازی نیاز دارد و البته سویا با هدایت لوپتگی یکی از تیم های قدرتمند لیگ فوتبال اسپانیا به شمار می رود. رئال مادرید به دنبال کسب ششمین برد پیاپی خود خواهد بود تا بتواند پس از دو سال دوباره قهرمان لالیگا شود و سی و پنجمین جام لالیگایی تاریخ رئال مادرید را بالای سر ببرد. سویا نیز با هدایت لوپتگی به دنبال پیروزی است تا بتواند  به امتیازاتی بیشتر از رئال مادرید دست پیدا کند. 

ادن هازارد هافبک بلژیکی همچنان به علت ضعف بدنی در لیست حضور ندارد در حالی که سبایوس و بیل به علت مصدومیت خط خورده اند. آلابا در لیست قرار گرفته اما به گفته آنچلوتی فقط در صورتی مقابل سویا بازی می کند که ریسکی در موردش وجود نداشته باشد. بدین ترتیب هازارد و بیل که گرانترین و پردرآمدترین بازیکنان تاریخ رئال هستند همچنان برای تیمشان بازی نمی کنند.

لیست رئال مادرید مقابل سویا بدین شرح است: کورتوا، لونین، لوئیز لوپز، کارواخال، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسمرو، والورده، لوکاس وازکز، ایسکو، کاماوینگا، بلانکو، بنزما، آسنسیو، یوویچ، وینیسیوس، رودریگو و بنزما.

4125