نقشه بزرگ رونالدو: توپ طلاهایش بیشتر از مسی باشد!

نقشه بزرگ رونالدو: توپ طلاهایش بیشتر از مسی باشد!

پایگاه خبری فوتبالی - پاسکال فره سردبیر فرانس فوتبال یکی از معدود افراد دنیاست که از برنده توپ طلا خبر دارد. خبرنگار فرانسوی حالا و در فاصله دو روز تا اعلام برنده توپ طلا در مورد این جایزه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، برنده توپ طلای 2021 روز دوشنبه اعلام خواهد شد. فرانس می گوید که صدها تماس از جانب مدیران یا خبرنگاران رسانه های دیگر داشته که می خواستند زودتر از بقیه از برنده مطلع شوند. فره در این باره می گوید:" ششمین سالی است که من مسئول برگزاری مراسم هستم و تا کنون هیچ اشتباهی نکرده ام. نمی خواهم دروغ بگویم اما باید بگویم که به هر کسی که تماس گرفته، گفته ام که حتی برندگان توپ طلا هم هنوز از بردن جایزه مطلع نشده اند. خیلی احتیاط می کنیم. نام برنده توپ طلا یک راز بزرگ است. فکر نمی کنم که شرایطی در دنیای ورزش با این مسئله قابل مقایسه باشد." وی در مورد لحظه ای که بردن توپ طلا را به مودریچ خبر داده بود، گفت:" در زمانی که با لوکا تماس گرفتم، مثل یک بچه گریه می کرد."

توپ طلا یکی از معیارهای جدی مقایسه میان رونالدو و مسی دوابرستاره فوتبال دنیاست. فعلا رونالدو پنج بار آن را برده و مسی شش بار. برای جایزه امسال به نظر می رسد که بازیکن پرتغالی شانسی ندارد در حالی که لئو می تواند هفتمین توپ طلایش را ببرد. فره حالا یکی از نقل قول های رونالدو با خودش را مورد یاداوری قرار داده است:" رونالدو فقط یک جاه طلبی دارد و آن هم این است که با توپ طلاهایی بیشتر از مسی بازنشسته شود. خودش این را به من گفت."

4125