لیگ برتر کشتی آزاد/ آغاز دوباره سهند ارس

لیگ برتر کشتی آزاد/ آغاز دوباره سهند ارس

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین اردوی آماده سازی شاگردان علیرضا رضایی برای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی از اواخر هفته جاری در سالن هفت تیر تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سهند ارس، یکی از تیم‌های جدیدی بود که امسال در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کرد. این تیم که علاوه بر علیرضا رضایی که سرمربی است، نام محمد طلایی، ارسلان پیروز، تورج کفایی، مهدی برائتی و مهدی دودانگه در کادر فنی خود دارد، چراغ خاموش و بدون حاشیه از مرحله مقدماتی صعود کرده و حالا در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باید به مصاف فولادین ذوب آمل برود. مسابقه‌ای که صبح روز 18 آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود.
تیم سهند ارس که در مرحله قبلی از علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی، سه ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی 2021 نروژ در ترکیب خود استفاده می‌کرد، برای تقویت تیم، ژاگیر شاخیف قهرمان وزن 65 کیلوگرم جهان و آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز وزن 86 کیلوگرم جهان و المپیک را برای مرحله نهایی به خدمت گرفته است.

دور جدید تمرینات این تیم برای شرکت در دو مبارزه نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد از اواخر هفته جاری در سالن هفت تیر، در پارک شهر تهران آغاز خواهد شد.

به گفته علیرضا رضایی سرمربی تیم سهند ارس، از سوی ساجد صدیق برازنده، مدیرعامل و نادر شهسواری سرپرست این تیم، اعضای سهند تاکنون بیش از 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و پیش از برگزاری مرحله پایانی لیگ نیز مبالغ دیگری به حساب کشتی‌گیران و مربیان این تیم واریز خواهد شد.

6641