باشگاه پیکان: برای تعیین محل بازی‌مان با گل‌گهر منتظر نظر هیات فوتبال هستیم

باشگاه پیکان: برای تعیین محل بازی‌مان با گل‌گهر منتظر نظر هیات فوتبال هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر اجرایی باشگاه پیکان توضیحاتی درباره مشخص نشدن محل برگزاری دیدار این تیم با گل گهر در هفته هفتم لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رضا رهقی درباره دلیل مشخص نشدن محل برگزاری دیدار پیکان و گل گهر از هفته هفتم لیگ برتر در فاصله دو روز تا این مسابقه اظهار داشت: متاسفانه هنوز چیزی مشخص نیست و تیم ما هم بین ورزشگاه انقلاب کرج یا دستگردی تهران مانده است. عصر امروز قرار است جلسه‌ای درباره تعیین محل برگزاری این بازی انجام شود.

وی ادامه داد: هیات فوتبال تهران تمایل دارد تیم ما در این استان بازی کند و تیم ما هم تمایل دارد دیدار خود را در یک زمین مناسب، صاف و دارای کیفیت برگزار کند. در 3 هفته‌ای که در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کرد، زمینش را خوب و راضی‌کننده دیدیم اما متاسفانه در این استادیوم هم مسابقات زیادی برگزار می شود. چهارشنبه هفته گذشته دیدار هوادار و آلومینیوم و روز گذشته بازی بانوان در آن انجام شد. امروز هم یک بازی دیگر در انقلاب کرج برگزار می‌شود و در کل فشار زیادی روی این زمین وجود دارد.

مدیر اجرایی باشگاه پیکان عنوان کرد: اکنون هم منتظر هستیم تا ببینیم آیا هیات فوتبال تهران برای برگزاری دیدار با کرج به منا مجوز می دهد؟

6641