حرف‌های جنجالی گزینه سرمربیگری منچستریونایتد علیه رونالدو

حرف‌های جنجالی گزینه سرمربیگری منچستریونایتد علیه رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک در حال حاضر به گزینه اصلی برای تبدیل شدن به سرمربی موقت منچستریونایتد تبدیل شده است که حالا صحبت های این مربی آلمانی در مورد رونالدو در سال 2016 به شدت خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از اخراج سولشر در روز یکشنبه به نظر می رسد که رانگنیک هدایت منچستریونایتد را در ادامه فصل به عهده بگیرد. مربی آلمانی یکی از مربیان صاحب سبک و توانمند فوتبال آلمان است که برخی او را به عنوان استاد مربیانی نظیر توخل، ناگلسمن و کلوپ می شناسند.

در سال 2016 وقتی که از رانگنیک پرسیده شد که از میان رونالدو و مسی چه کسی را می خرد، در جواب گفت:" پوج است اگر فکر کنید که می خواهم با آنها در این جا (لایپزیش) کار کنم. هر دو خیلی پیر و خیلی گران هستند."

رونالدو از زمان آن صحبت ها سه بار با رئال مادرید قهرمان اروپا شد و در یوونتوس و یونایتد بازی کرده است. مسی نیز در حال حاضر در پی اس جی توپ می زند. رونالدو در حال حاضر بهترین گلزن و بهترین بازیکن ترکیب یونایتد است که در 8 بازی درلیگ انگلیس چهار گل زده است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در پنج بازی شش گل به ثبت رسانده است.  رونالدو در همه بازیهای مرحله گروهی گل زده که بهترین رکورد یک بازیکن در تیمی از فوتبال انگلیس به شمار می رود.

باشگاه یونایتد امیدوار است که رانگنیک بتواند ساختار این باشگاه را دگرگون کند و شرایط را برای تغییر نسل شکل بدهد. این مربی 63 ساله به هوفنهایم کمک کرد تا به بوندسلیگا برسد و نقش مهمی در پیشرفت لایپزیش در سالهای اخیر داشته است.

4125