مرحله نهایی لیگ برتر؛ پایان نقل و انتقالات کشتی آزاد/ فرنگی‌کاران تا سه‌شنبه مهلت دارند

مرحله نهایی لیگ برتر؛ پایان نقل و انتقالات کشتی آزاد/ فرنگی‌کاران تا سه‌شنبه مهلت دارند

پایگاه خبری فوتبالی- مهلت نقل و انتقالات برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی امروز به پایان می رسد که فرنگی‌کاران تا روز سه شنبه فرصت خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، قرار است رقابت‌های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی و آزاد به ترتیب طی روزهای ۱۶ و ۱۸ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود.
در همین راستا با توجه به اینکه در آئین نامه لیگ سال ۱۴۰۰ (بند ۸) حداقل زمان نقل و انتقالات برای تیم‌ها برای جذب کشتی گیران در مرحله نهایی ۳ روز تعیین شده بود، سازمان لیگ به منظور ارتقای کیفیت مرحله نهایی لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی و جذب کشتی گیران خارجی و داخلی مطرح، زمان بیشتری را در اختیار تیم‌ها قرار داد.

بر این اساس با توجه به اتمام مسابقات مقدماتی کشتی آزاد در روز ۲۲ آبان ماه، مهلت نقل و انتقالات برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی تا پایان وقت اداری امروز شنبه ۶ آذرماه تعیین شد.

همچنین با توجه به پایان رقابت‌های مقدماتی لیگ کشتی فرنگی در روز ۲۸ آبان ماه، مهلت نقل و انتقالات فرنگی‌کاران نیز تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۹ آذرماه اعلام شد.

در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی تیم‌های فولادین ذوب آمل و امیدهای لرستان و سپس تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سینا صنعت ایذه به مصاف هم خواهند رفت. در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد نیز ابتدا تیم‌های سهند ارس و فولادین ذوب آمل و سپس تیم‌های صنایع مازندران و دانشگاه آزاد در برابر هم قرار خواهند گرفت.

6641