سرپرست مس رفسنجان: جو بسیار بدی در مسجدسلیمان وجود داشت/ دوره بیرون کشیدن تیم گذشته است

سرپرست مس رفسنجان: جو بسیار بدی در مسجدسلیمان وجود داشت/ دوره بیرون کشیدن تیم گذشته است

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم مس رفسنجان معتقد است دوره‌ای که تیم‌ها با بیرون کشیدن بازیکنان خود از زمین به موفقیت می‌رسیدند، گذشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی حیدر رضایی درباره اتفاقات دیدار مس رفسنجان مقابل نفت مسجدسلیمان و توقف چند باره مسابقه، گفت: قبل از شروع بازی، چند هوادار و لیدر تیم نفت در ورزشگاه بودند که ناظر بازی، اجازه شروع مسابقه را نداد و این هواداران با اقدام نیروی انتظامی از زمین بیرون رفتند. تیم‌ها 10 یا 15 سال پیش می‌توانستند کار خود را با هتاکی و ایجاد وقفه در بازی جلو بروند و انگار هنوز همین برنامه‌ها وجود دارد.
وی با اشاره به حضور هواداران نفت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی بیان کرد: چندین تماشاگر در ورزشگاه بودند و توهین‌های وحشتناکی به کمک داور مسابقه کردند. او دو بار گفت حاضر به ادامه بازی نیستم که با وساطت ناظران به بازی برگشت. هواداران به سرمربی و مربیان مس رفسنجان فحاشی کردند و جوّ بسیار بدی در ورزشگاه وجود داشت.

سرپرست تیم مس رفسنجان در خصوص وقفه 20 دقیقه‌ای بازی اظهار داشت: برخی از مسئولان مسجدسلیمان بابت این اتفاقات عذرخواهی کردند، اما باید بدانیم دوره بیرون کشیدن تیم گذشته است. اینقدر به داور و کمک او فحاشی کردند که بازی را تعطیل کرد. یک هوادار هم به زمین آمد و داور را تهدید کرد. امیدوارم کمیته اخلاق با این اتفاقات در هر شهری برخورد کند.

حیدر رضایی در مورد انتقادات نفتی‌ها از قضاوت میثم حیدری تصریح کرد: کارشناسان داوری همه اتفاقات بازی را ببینند و بگویند در کدام صحنه از داوری سود بردیم. مقابل فولاد یک پنالتی به سود حریف اعلام کردند که همه گفتند درست نبود و با همان پنالتی شکست خوردیم. مقابل پرسپولیس هم آل‌کثیر پا روی مُچ پای دروازه‌بان ما گذاشت، اما داور پنالتی گرفت. ما داوران سالم و زحمت‌کشی داریم، اما آنها بعضی اوقات برای یک تیم راحت خطا می‌گیرند. باید دست به دست هم بدهیم تا داوری و سایر ارکان فوتبال ما پیشرفت کند.

6641