بارسلونا به دنبال مهاجمان نیمکت‌نشین منچستر و چلسی

بارسلونا به دنبال مهاجمان نیمکت‌نشین منچستر و چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌ رسد که مقامات باشگاه آبی و اناری پوشان بندر بارسلون یکی دو گزینه در پست مهاجم نوک موقت از لیگ برتر فوتبال جزیره را برای پنجره‌ی نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه پیش رو، زیر نظر گرفته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی و نشریه موندو دیپورتیوو، مدیران باشگاه بارسلونا با مشکلات مالی مختلفی مواجه شده اند و عملکرد فوتبالی این باشگاه هم شدیداً تحت تأثیر این مسأله قرار گرفته است. به نظر می‌ رسد که کاتالان ها به جذب یک مهاجم نوک علاقه‌ مند باشند و برای این منظور، دو گزینه‌ی مهم را نیز از لیگ برتر فوتبال انگلستان زیر نظر گرفته باشند.

بر اساس این گزارش از نشریه‌ی اسپانیایی موندو دپورتیوو، ادینسون کاوانی از تیم منچستر یونایتد و تیمو ورنر از تیم چلسی، دو گزینه‌ی اصلی و مورد نظر مدیریت آبی اناری پوشان بارسلونا برای اقدام در پنجره‌ی بازار ژانویه و نقل و انتقالات زمستانی است. اسپانیایی ها یکی از این دو گزینه را به صورت قرضی می‌ خواهند. هر دو بازیکن در حال حاضر در تیم‌ های خود، بازیکن ثابت و اصلی به حساب نمی‌ آیند.

تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان که سابقه‌ی پوشیدن پیراهن تیم لایپزیش را نیز در کارنامه خود دارد، در آلمان هم مشتریانی دارد و چند باشگاه بزرگ آلمانی شاید او را بخواهند. بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در ماه‌ های گذشته به این مهاجم ملی پوش آبی های لندنی لینک شده‌ اند.

9404