نگاه عجیب به سوپرگل طارمی؛ حاصل دشمنی یوفا با چلسی!

نگاه عجیب به سوپرگل طارمی؛ حاصل دشمنی یوفا با چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی- سوپرگل مهدی طارمی به چلسی در رقابتهای فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان یکی از 10 گل برتر آکروباتیک این تورنمنت انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی، قیچی برگردون مهاجم پورتو، نه تنها به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته انتخاب شد بلکه طارمی بهترین گل فصل اروپا را هم به نام خودش ثبت کرد.

حالا صفحه توئیتری لیگ قهرمانان اروپا در پستی، سراغ بهترین قیچی برگردون‌های این تورنمنت رفته و گل طارمی را در کنار گلهای رونالدو، گرت بیل و روبرت لواندوفسکی و چند بازیکن دیگر قرار داده است.

نکته جالب، کامنتهایی است که زیر پست مربوط به گل طارمی قرار گرفته است. جدا از حضور همیشگی کاربران ایرانی در بخش کامنتها، گل مهدی سوژه بحث طرفداران چلسی و منچسترسیتی هم شده است.

یکی از طرفداران سیتی توئیت زده که گل طارمی مقابل یکی از باشگاههای مزخرف! اروپایی زده شده و هوادار چلسی هم در واکنش به این توئیت، نوشته که طرفدار سیتی هنوز نتوانسته شکست شاگردان گواردیولا به چلسی در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کند.

از طرف دیگر برخی هواداران چلسی معتقدند اینکه یوفا به هر بهانه‌ای سراغ برگردون طارمی به تیم محبوبشان می‌رود به این دلیل است که مدیران یوفا با چلسی مشکل دارند وگرنه گلهای به مراتب زیباتری نسبت به گل طارمی زده شده و دلیلی نداره که این گل، به هر بهانه‌ای در صفحات مربوط به یوفا در فضای مجازی منتشر شود.

1984