عکس بامزه‌ای که رونالدو از تمرین کنار کاپیتان منچستریونایتد و سانچو منتشر کرد

عکس بامزه‌ای که رونالدو از تمرین کنار کاپیتان منچستریونایتد و سانچو منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و چلسی روز یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم ترین بازی ها را برگزار می کنند و باید دید که در نهایت چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد و چه اتفاقاتی برای هر دو تیم می افتد؛ دو تیمی که شرایطی متفاوت نسبت به هم دارند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد پس از پیروزی مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا با درخشش رونالدو، تمرینات خود را برای بازی مقابل چلسی از سر گرفت و باید دید که حضور رانگنیک تا بازی با چلسی در منچستر یونایتد رسمی می شود یا همچنان مایکل کریک به عنوان سرمربی موقت قرار است شیاطین سرخ را مقابل چلسی هدایت کند.

رونالدو به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک استوری منتشر کرد که در آن در کنار کاپیتان منچستر یونایتد یعنی هری مگوایر و همچنین ستاره انگلیسی این تیم یعنی جیدون سانچو در حال تمرین است و در این تمرین آن ها لبخند بر لب دارند و می خندند و مشخص است که روحیه بالایی دارند و اوضاع روحی در اردوی منچستر یونایتد با وجود شکست های سنگین اخیر خوب است.

جیدون سانچو در بازی مقابل ویارئال اولین گل خود را در منچستر یونایتد به ثمر رساند و به همین دلیل اکنون شادابی خوبی دارد تا بتواند در ادامه مسیر گل های بیشتری هم بزند.

1470