واکنش سرمربی ایتالیا به هم‌گروهی با پرتغال در پلی آف جام جهانی

واکنش سرمربی ایتالیا به هم‌گروهی با پرتغال در پلی آف جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اذعان کرد که از نتایج قرعه کشی پلی آف جام جهانی راضی نیست، اما آن‌ها اعتماد به نفس کافی برای این دیدارها را دارند. 

به گزارش فوتبالی، آتزوری که در تابستان گذشته قهرمان یورو 2020 شد، نتوانست از گروه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 صعود کند و حالا ماه مارس در خانه، باید در چهارچوب مرحله نیمه نهایی پلی آف، از مقدونیه شمالی میزبانی کند و سپس به مصاف برنده پرتغال و ترکیه خواهد رفت. این بدان معناست که از بین دو تیم پرتغال و ایتالیا، تنها یک تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهد کرد و حالا قهرمان یورو 2020 در وضعیت نه چندان مساعدی گرفتار شده است. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی به RAI2 گفت: "قرعه بهتری می‌توانست نصیب ما شود. واضح است که ما و پرتغال، ابتدا باید از سد مقدونیه شمالی و ترکیه عبور کنیم. بازی‌ها تک حذفی هستند و این موضوع باعث سخت‌تر شدن کار خواهد شد. ما اعتماد به نفس کافی داریم و خوشبین هستیم. نمایش خیلی خوبی در مرحله گروهی داشتیم. حتی مقابل سوئیس شایسته پیروزی بودیم، اما نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. از الان نباید به فکر بازی با پرتغال باشیم، زیرا ممکن است مقدونیه را به کلی فراموش کنیم."

4416